22 Temmuz 2014 Salı

To The Beautiful You

Choi Min Ho ve Sulli hayranları buraya.  . . Özellikle de benim gibi EXOticler . . Okul ve gençlik dizisi arayanlar bu diziyi izlemediyseniz kesinlikle izleyin! Korelilerin sonunu istediğimiz gibi bitirmediğine artık alıştık o yüzden yine güzel bi son beklemeyin ama dizi bence güzeldi . . Zaten erkek kılığına girmiş kız olduğunda dizi benim için çok zevkli oluyor hep, bilmem sizin için de aynısı geçerli mi ?
Goo Jae Hee ( Choi Seol Ri / Sulli - f (x) )
Jae Hee çok iyi bir koşucudur. Baş kız karakterimiz Tae Joon için yurt dışından Kore 'ye gelir ve onunla aynı okula kaydını alır fakat sorun şudur ki bu okul erkek lisesidir. Ve kızımız Tae Joon 'a yardım edebilmek için saçlarını kesip erkek kıyafetleri giymeye başlar . . Şansa Tae Joon ile aynı odada kalmaları gerekir yani oda arkadaşı Tae Joon 'dur. Tabi ünlü atlet Tae Joon herkes ile içli dışlı olmayan soğuk bir tiptir bu yüzden de başta Jae Hee 'yi odadan atar. Sonradan yavaş yavaş arkadaş olurlar . . En yakın arkadaşı ise Eun Gyeol 'dur. Jae Hee saçlarını ve eğitim hayatını feda edip neden Tae Joon için Kore 'ye döndü ? Kendisinin kız olduğunu öğrenecekler mi ? 
Bu fotoğrafı çok beğendim ^_^
Kang Tae Joon ( Choi Min Ho - SHINee )
Atletizm de bir çok başarı ve madalyaları olan Tae Joon en yüksek rekoru kırmıştır lakin sakatlığından ötürü bir daha ki yarışmaya eskisi gibi çalışamamaktadır . . Sakatlığından ötürü stres altında olan Tae Joon, Jae Hee ' nin gelmesi ile hayatı ve kararları bir anda değişir . . Pes etmekten vazgeçip antremanlarına devam eder . . Kendisi gibi ünlü olan Ha Na 'dan hoşlanmamaktadır . . Ama o kız tarafından sürekli rahatsız edilmektedir . . Peki Jae Hee ' nin kız olduğunu ne zaman anlayacak ? Ondan hoşlanmaya başladığında başına neler gelecek ? 
Çok yakışmış düz bir kıyafet bile ^_^
Sen ! Evet, sen ! Bu diziyi izlemedin mi hala ? Ben Choi Min Ho varken bile mi ?! 
Hahaha :D Saçmaladım sanırım (:
Cha Eun Gyeol ( Lee Hyun Woo )
Eun Gyeol listedeki futbol takımının bir numarasıdır. Jae Hee 'ye en yakın olan ve hep ona destek olan kişi . . Sonradan Jae Hee ' den hoşlanmaya başlayacak hatta erkek olduğunu zannettiği için bu tür bi ilişkiyi bile kabullenmiştir . . Ama malesef reddedilcek . . Benim dizide en sevdiğim karakterlerden biriydi hele en çok durum güncellemeleri . . Çok sevimliydi ya . . 
Bu hali çok tatlı, saçları kısa çok yakışıklı olmuş (: 
Seol Ha Na ( Kim Jin Won )
Ünlü balerin olan Ha Na sürekli Tae Joon ' un peşindedir . . Kendi okulunda ki kızların Tae Joon hakkında konuşmalarına bile izin vermeyin onlara eziyet eden bir kız . . ( Açıkçası bu kızın oynadığı karakteri hiç beğenmedim The Heirs 'da bile sebebi kötü kızı oynaması yoksa bir şey demiyorum hakkını veriyor oyunculuğunun ama işte kötü kız olunca karakteri sevesi gelmiyor insanın normalde ben kötü karakterleri severim erkek olursa zaten ^_^ Bilmem ya belki de ben böyle düşünüyorum . . )
Bu kız yüzünden Jae Hee ' nin adı sapığa çıktı :D 
Bu resimler çok hoşuma gitti . .
Hele Sulli çok tatlı ya ^_^
Dizi 16 bölüm . .
Dizide Kim Won Bin Oppam da oynuyor B-)

~ Dizi Replikleri ~

Resimler sanırım biraz fazla oldu :D Yine kendimi kaybetmişim :D Replikler için hazırlayanlara teşekkürler ( sahiplerini bilmiyorum google dan aradığım için :( )

~ Dizi Oyuncuları ~

Hayırlı Ramazanlar.  .

Diziyi izlemek için link; 

http://www.asyafanatikleri.com/to-the-beautiful-you-1-bolum-izle.html

İyi seyirler (=^_^=)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder