14 Temmuz 2014 Pazartesi

Sungkyunkwan Scandal

20 bölümlük bu tarihi dizi süperdi hatta bu dizi gibi arasam da bulamadım diyebilirim çünkü tarihi dizilere genelde ön yargılı olarak bakarım ama bu diziye başladığıma hiç pişman olmadım zaten başlama nedenim de Park Min Young unniemdi . . Sonra bu dizide bi Oppa tanıdım ki hareketleri olsun, konuşması falan çok tatlıydı . . Dizinin ana karakteri olan kızı ile olmasa da benim favorimdi SONG JOONG Kİ OPPAM ♡♡♡
Kim Yoon Hee ( Park Min Young )
Dizideki lakabı DAE-MUL ^_^
Aslında kız olan ama erkek karakterine bürünüp para kazanabilmek için başkasının yerine sınava giren zeki bir kız . . Sınav da bakan oğlu olan Sun Joon 'a yakalanır zaten ama sonunda yine kapak eden kızımız olur :D :D 3 erkek arasında kalan kızımız odasını da 2 erkekle paylaşmak zorunda kalır eğitime başladığında tabi bu yüzden de kız olan yanını saklamak zorundadır ki nereye kadar ? (: Bu arada kızımıza bir ginseng de aşık olur tabi ki onu erkek zannettiği için ^_^ Onunla nasıl durumu düzeltecek kim bilir ? (:
Ayrıca bu unniemin bu ginsaeng kıyafetleri içinde halindeki hali çok tatlı olmamış mı ?
Lee Sun Joon ( Micky Yoochun - JYJ )
Dizideki lakabı GA-RANG ^_^
Bakan oğlu olan karakterimiz ders çalışmak ve bunun dışında başka bir şey ile ilgilenmeyen kitap kurdu. Notlar konusunda da 1.olan zeki bir öğrenci .. Sınav da Yoon Hee 'yi şikayet edip kız tarafından kapak edilen :D :D Erkek kılığında ki Yoon Hee 'den hoşlanan oğlumuz başlarda ondan kaçmak için elinden geleni yaptı çünkü kendisi tanınmış ve düzgün bir öğrencidir; nasıl olur da bir erkekten hoşlanır ? Derken oğlumuz kız olduğunu anlar ve cok mutlu olur . . İlerleyen zamanlarda bu ikisi de zaten eklenecekler hatta normalde bu okulda sırf erkekler okumasına rağmen hanımı Yoon Hee sayesinde kızlarda okulda okumaya başlayacaktır ki bu ikiside öğretmen olacaktır o okulda . . ^_^
Goo Yong Ha ( Song Joong Ki )
Dizideki lakabı YEO-RİM ^_^
Kadınlar arasında bir numara olan kokoşum ^_^ Süsüne püsüne, giyiniş tarzına vb herşeyine dikkat eden karakterimiz . . Yoon Hee 'nin kız olduğundan şüphelenen ve bunu ispatlamak için her şeyi deneyen oğlumuz.  . Dizide beni en çok etkileyen karakterdi bence çoğu kişi de benim gibi düşünüyordur diye düşünüyorum ^_^ Bu arada kendisi kızımız ile çok sıkı fıkı olduğu için diğer ikisi hep kıskanıp öylece kalırlar ki bizim Yeo-rim eğlencesine bakar her zaman ki gibi :D :D Kendisi Jae Shin 'in de çok yakın arkadaşıdır . .
Moon Jae Shin ( Yoo Ah In )
Dizideki lakabı GUL-OH ^_^
Kendisi bakan oğlu ama tam aksi sarhoş ve sokak serserisi gibi davranan oğlumuz kızlardan kaçar .. Sebep mi ? Çok komik ^_^ Çünkü onu sürekli hıçkırık tutar ve Yoon Hee 'ye ne zaman yaklaşsa bu olmaktadır ve anlam verememektedir :D Tabi kurnaz Yeo-Rim hemen burdan da bir şeyler anlar :D Ama gerçeği saklar ve Dae-Mul ile oynar . . Peki Gul-Oh ? Kendisinden herkes korkar bu yüzden kimse onunla oda arkadaşı olmaz ama şansa bak ki Ga-Rang ile Dae-Mul onunla oda arkadaşı başta kabul etmese de o da alışır zamanla hatta Dae-Mul 'den hoşlanmaya bile başlar fakat bu kız ile aslında başta karşılaşmıştır (: 
Dae-Mul 'den hoşlanan ginsaeng (:
Dizinin kötü oğlan karakteri Ha In Soo ( Jun Tae Soo)
Evet geldik benim sevdiğim çizimlere . .
Bu sahne çok hoşuma gitti ^_^
Ben sadece kağıt üzerinde çizim yapıyorum maalesef (:
Bu da en beğendiklerim arasında ^_^
Diziden ve çekim arkası kareler ;
Dizinin diğer oyuncuları;
- Bang Joon Seo : Yoon Hee çocukluk.
- Ha Hyo Eun ( Seo Hyo Rim )
- Cho Sun ( Kim Min Seo )
- Im Byung Choon ( Kang Sung Pil )
- Kang Moo ( Chae Byung Chan )
- Kim Woo Tak ( Jang Se Hyun )
- Bae Hae Won ( Hwang Chan Woo )
- Kim Yoon Shik ( Han Yun )
- Beo Deul ( Sung Hyun Joo )
- Bok Soo ( Lee Min Ho )
Çok tatlı değil mi unniem ya ? ^_^
- Bok Dong ( Kim Dan Yool )
Resimler konusunda yine kaptırmışım kendimi istemeden ^_^ 
- Oh Na Mi
- Seom Seom ( Jung Hye Mi )
- Aeng Aeng ( Im Yoon Jung )
- Seol Ji Yoon
Bu resime bayıldım :D :D
3 ü 1 arada :D
Yeo-Rim seni ^_^
Dayanamadım bunu da paylaştım galiba bi programda dalga geçilmiş ^_^
Unniem'in bakışlar ^_^

~ Dizi Replikleri ~
Alıntı fotoğraflar için yapan arkadaşlarımıza teşekkürler buradan emekleri için . .
E kız haksız mı sizce ?
Bu kadar uzun olsun istemezdim bende ( fotoğraflar için ) . . Ama kendimi kaybediyorum özellikle de çok sevdiğim dizi ve insanlar olunca :D 

Herkese Hayırlı Ramazanlar . .

Diziyi izlemek için link;

http://www.asyafanatikleri.com/sungkyunkwan-scandal-1-bolum-izle.html

İyi seyirler (=^_^=)














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder