8 Temmuz 2014 Salı

Me Too, Flower !

Yoon Shi Yoon 'un bulunduğu bu dizide yeni bir oyuncu keşfetmiştim ve gerçekten de kadının oyunculuğunu çok beğendim hele o asabi halleri yok mu ? :D :D Yalnız şunu baştan söyleyeyim dizide sizi sinirlendirecek anlar çok olacak ki benim gerçekten de çok sinirlendiğim anlar oldu da hele o Başkan olan yok mu ? Off Off . . Neyse o olayları saymazsak dizi bence gerçekten de güzeldi . . ^_^
Cha Bong Sun ( Lee Ji Ah )
Dizide bu kadını işte çok beğendim ^_^ Bana göre oyunculuğu süperdi ki asabi halleri en güzeliydi . . Polis memuru olan karakterimiz astına bağırdığı için ya ceza alacak ya da tedaviye gidecekti ki tedaviyi seçen kızımız ( gerçi bir işe yaramadı ya neyse :D ) tedavi sonunda dönerken yolda ona çarpan adam ile yine kavga eder ( ki bu kişi bizim asıl oğlan :D ) Zaten ondan sonrasında ise sürekli karşılaşmaya başlarlar . . Ve gelsiiiin ardı arkası kesilmeyen olaylar . . :D 
Seo Jae Hee ( Yoon Shi Yoon )
Asıl oğlanımıza gelirsek kendisi aslında çanta tasarımcısı zengin biri lakin kendi şirketinin oto parkında çalışan sıradan bir çalışan gibi davranmaktadır. Sebep mi ? Kendince yalanı; çalışanlarını anlamak için bla bla . . :D Oysaki insanlarla iletişim kuramayan biri geçmişteki yaşadıklarındandır sanırım durumu bu . . Geçmişinden bahsetmeyeceğim aşırı spoi vermiş olacağım bu seferde . . 
Jo Ma Roo ( Lee Ki Kwang - BEAST/B2ST )
Beast hayranı olduğumu söylemiştim önceden :D :D O zamanlar farkında olmadan bu Oppa ' yı beğenmiştim :D Oysaki B2ST 'ın üyesi de bu dizideymiş . . :D Bu arada diziye dönersek bu Oppa aslında dizide bi ünlü ama Ma Roo olan normal sıradan biri yani sanatçı olan değil ona benziyor diyelim :D Oppa ' m dizide Bong Sun unniem den hoşlanıyor ama işte geç kaldı ^_^ 
Diğer karakterler üzerinde anlatım yapmayacağım . . En sevdiğim 3 lüyü anlattım sadece ^_^ 
~ Oyuncu Kadrosu ~
Bu arada unniemizin hayranı olduğu kişi bu işte .  . Ama Ma Roo ile aşırı benziyorlar ve unniemizin poster hastalığı var aynı biz :D :D 
Jae Hee ' ye gelirsek normalde o posteri kıskanmıştı ama işte fotoğrafta görüldüğü gibi durum . . ^_^ 
Işte Başkan dediğim ve beni delikten kadın . . Dul ve çocuğu var bi de üstüne sırf Jae Hee ' den hoşlanıyor diye onu yanında tutabilmek için geçmişte olanları kullanan bir kadın . . Tamam seviyorsun bir şey diyemem herkes sevebilir ama seven iki insanı da bırak, onları ayırmaya çalışma . .  :(
Bong Sun 'un kız kardeşi ve tam dayaklık yani bu da :D Ablasına yaptıkları zaten başka da bişi demiyorum . . -_-
" Dinsizin hakkından imansız gelir. " diye bir atasözümüz var ya işte tam da burda o olay oluyor . . İzleyenler bilir . . 
Nomu kiyopta ^_^

~ Dizi Replikleri ~
Pink Chicken hayranlığı :D :D 

Bugünlük de bu kadar benden . . Dizimiz 16 bölümdür.  . 

Hayırlı Ramazanlar.  .

Diziyi izlemek için link; 

http://www.asyafanatikleri.com/me-too-flower-1-bolum-izle.html

İyi seyirler (=^_^=)











1 yorum: