21 Temmuz 2014 Pazartesi

49 Days

Bu diziyi izlemediyseniz hemen başlayın hemen . . Zaten Jung Il Woo Oppam 'ın dizide oynuyor olması bir ayrıcalık . . Oppam olur da dizi kötü mü olur ? (: Büyük konuştum bi daha ki projesi kötü olmaz inşallah ^_^ Dizinin sonunda ağlamak istemeseniz de kesin ağlayacaksınız . . O kadar dramatik bir sonu var ama sonundan bahsetmeyeceğim . .
Song Yi Kyung / Shin Ji Min ( Lee Yo Won )
İlk öncelikle şunun açıklamasını yapayım. . Kızın iki isminin olmasının nedeni; dizideki ölen kadının onun bedenini kullanmasındandır. . Açıklama bittiğine göre kadın karakterimize dönelim . . Kızımız geçmişte yaşadıklarından ötürü kendini öldürmeye çalışan ama hep başarısız olan biri . Kendisi kötü bir yaşam içerisindedir. Ne banyo yapmaktadır, ne doğru düzgün yemek yemektedir vb. Kısacası kızımızın hayatı umrunda değildir . . Peki neden ? Ne oldu da bu durumda ? 
Shin Ji Hyun ( Nam Gyu Ri - See Ya )
Dünyaya pembe gözlüklerle bakan, her konuda iyimser düşünen, herkese güvenen saf kadın karakterimiz. Kızımız Min Ho adında biri ile evlenecektir fakat haberi olmaksızın aldatılmaktadır. . Tabi kaza sebebi de bu yüzdendir . . Kazada ağır yaralanıp komaya giren kızımız Ruh Bekçisi tarafından 49 günlük bir süreye tabi tutulur . . Bu sırada kızımız ruh halinde dolaşırken gerçekleri de öğrenmeye çalışır . . Yani kendi sevgilisi ile o kadının ( yani kendi en yakın arkadaşı olan kadını ) ne işler çevirdiğini.  . Peki kızımız bu 49 günde kurtulabilecek mi ? Yoksa gerçekten de ölecek mi ? Kendi sevgilisinin hazırladığı oyunu bozabilecek mi ? Peki kızımızın Yi Kyung ile olan bağlantısı nedir ? Neden o bedende olmak zorunda ?
Gyu Ri 'nin giyim tarzı gerçekten çok hoştu (: 
Song Yi Soo / Ruh Bekçisi ( Jung Il Woo )
Kendisi ruhlara doğru yolu göstermekle görevli olan bir ruh bekçisidir. Ji Hyun öldüğünde de ona yol gösterecek olan bekçiydi. Ji Hyun kabul etmediği için ona son bir şans verildi. 49 gün içinde 3 gerçek gözyaşı damlası elde etmesi gerekiyor ve bunun karşılığında tekrar hayata dönebilecek . . Bu süre zarfında beden olarak Yi Kyung adlı bir kadının bedenini kullanacak Ji Hyun ve bunu söyleyen de Ruh Bekçisi oppamın sunbaesi (: Yaşlı bir kadın ama fenaydı sunbaesi :D Peki Yi Kyung 'un Ruh Bekçisi ile bağlantısı nedir ? En başından beri ölümü ile Oppam ilgilenmekte . . Bunun sebebi nedir ? Kendi görevini tamamlayabilmesi için bu gizemli durumu da çözmesi gerekmektedir. Peki çözebilecek mi?
Oppam ağlama. . Kıyamam sana :'(
Dizide Oppam ın giyimi de dikkat çekiyor . . Hele ilk sahne . . Anlatılmaz izlenir . . 
Han Kang ( Jo Hyun Jae )
Aslında mimar olan erkek karakterimiz bir restoran işletmektedir. Okul zamanından beri Ji Hyun 'dan hoşlanan ama sürekli birbiri ile kavga eden iki insan. Sonraları tabi iyi anlaşacaklar . . Ji Hyun 'un durumunu ilk Kang çözecek . . Tabi bunu çözebilme sebebi Yi Kyung 'un bedenini kullanırken Kang tarafından fark edilecek . . Peki Ji Hyun 'a kavuşabilecek mi sizce ?
Shin In Jung ( Seo Ji Hye )
Ji Hyun ' un çok eski arkadaşı. Ama böyle arkadaş olmaz olsun diyorum açıkçası ! Kızın arkasından onun sevgilisi ile çıkıyor. Ji Hyun ' un hayatını kıskanıyor. . Ve SJH 'un mirasını alabilmek için Min Ho 'ya yardım eder ve bunların tek nedeni kıskançlık :/ Herkes farklı durumlarda doğar ve kıskançlığın bu seviyesi gerçekten çok kotu bir durum benim için . .
Kang Min Ho ( Bae Soo Bin )
Tanıtımdan önce şunu söylemek istiyorum; bu adamı şu ana kadar izlediklerim için konuşuyorum, sadece Jumong dizisinde beğenmiştim, ondan sonradır hep kötü rolde gördüğüm için mi bilmem bir türlü sevemedim gitti :/ Neyse dizideki rolüne gelirsek; zeki ve çalışkan biri olan Min Ho ' nun amacı Ji Hyun ' un mirasını ele geçirebilmek ve bunun için onunla evlenmektedir. Tabi bu iş hallolunca sözde In Jung ile birlikte olacaktır ve bunun için de In Jung ona yardım etmektedir özellikle de annesi için . . Ama sonradan bu adamında duyguları değişecek ve Yi Kyung ' dan hoşlanmaya başlayacak . .
Sıra geldi diziden fotolara . .
Kiyoptaaaa ^_^
Tabiki bunlar olmazsa olmazlarım ..
Bunları kim hazırlıyor ise gerçekten çok güzeller ya . 
Burada bile karşılaşmış 3 ü de aslında . .

~ Dizi Replikleri ~

~ Oyuncu Kadrosu ~

Hayırlı Ramazanlar . .

Not: Bugün google da gezinirken bir şey buldum ve sizinle bu linki paylaşmak istiyorum. Gerçekten çok araştırma yapmış bu konuyu paylaşan kişi belli yani anlatımından. . Ben yazılanları okuyunca şok oldum diyebilirim. Az buçuk bir şeyler biliyordum ama bu yazı sayesinde tabi ki yorumlar da dahil, bayağı bilgi sahibi oldum ve bu kişinin bu yazısını sizinde okumanızı istiyorum. . Alakalı link;

http://mikalzia.blogspot.com/2013/02/kore-eglence-sektorunun-karanlk-yuzu.html?m=1

Diziyi izlemek için link; 

http://www.asyafanatikleri.com/49-days-1-bolum-izle.html

İyi seyirler . .













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder