13 Temmuz 2014 Pazar

Glowing She

Bugünkü diziyi size pek bi överek anlatamayacağım. Neden mi? Sonu çok saçma bitti! 2 erkekte hala kızın peşinden koşuyor ama o birini seçmedi sanki ikisini de peşinden koşturmak istiyormuş gibi :D Normalde bu kadının oynadığı dizileri beğenmişimdir şimdiye kadar izlediklerimi ama bu olmamış . . E tabi dizi romantik-komedi böyle olunca da güzel kısımları vardı yok değil yani . . Sadece sonunu beğenmedim ^_^
Jun Ji Hyun ( So Yi Hyun )
Ana karakter kızımız Ji Hyun pasaklı ve kendini çok beğenmiş bir kızımız ^_^ ( Yani güzel kadın şimdi Allah var yani ^_^ ) Eski sevgilisi Yong Woo ve ünlü star Kang Min arasında gel-gitli bir aşk üçgenine düşer . . Kimi mi seçti ? Kimseyi :D Gerçi böyle bir durum Future Choise 'de de oluyor ya neyse :D
Kang Min ( Kim Hyung Joon - SS501 )
Gerçek hayatta da dizide ünlü bir star olan erkek karakterimiz. . Sürekli birçok kadınla çıkıp ayrılan, tek gecelik ilişkiler yaşayan starımız bizim çılgın kadın Ji Hyun 'a denk gelir ve ona aşık olur . . Bir dizi klasiği olan ünlü star sıradan bir kıza aşık olur ve peşine düşer daha sonra birbirlerine aşık olurlar ama burda sadece star seviyor kızın umrunda değil 2 erkek de ^_^ Neyse kızlar ezilmesinde :D
No Yong Woo ( Park Kwang Hyun )
Ji Hyun 'un eski sevgilisi olan PD . Başta Ji Hyun ile düşman gibi olsalarda sonradan birbirleriyle iyi anlaşacaklar lakin kızımız 2 arada 1 derede kaldığı için karar veremeyecektir . . Dizide valla 2 erkek karakter arasından star olanı destekliyordum açıkçası ^_^ Ki benim gibi düşünen de çok olur diye düşünüyorum ama neyse .. 
Dizi hakkında fazla anlatım yapmadım çünkü 12 bölümcük bir dizi . . 
Diğer oyuncular; 
- Kim Kkot Min ( Ko Na Eun - Papaya )
- Lee Yoo Jin ( Seung Hyo Bin )
- Woo Do Jin ( Choi Hyun )
- Seo Young Hee ( Chae Young In )
- Lee Ki Woo

Hayırlı Ramazanlar.  .

Diziyi izlemek için link; 

http://www.asyafanatikleri.com/glowing-she-1-bolum-izle.html

İyi seyirler (=^_^=)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder