27 Temmuz 2014 Pazar

Flower Boy Next Door

Evet, biliyorum . . Çok fazla gün yazmadım bu sefer, bende farkındayım ama telafi olarak yine benim gibi Park Shin Hye hayranları için bir dizi . . Aa unutmadan bizim yakışıklı Oppa Yoon Shi Yoon 'da burada . .  Hemde başrol erkek karakter ^_^ Dizi Şehirli Rapunzel hakkında . . Çok garip bir isim olsa da aslında diziyi izleyince sizde anlıyorsunuz neden öyle dediğini (: Her ne kadar unniem Rapunzel kadar uzun saçlı olmasa da . . (: 
Dizide birbirinden yakışıklı 5 erkek bulunuyor . . Her ne kadar Shi Yoon yakışıklı ve bir numaramız olsa da ben bu dizide 2 numaram olarak PSH unniemin başta hoşlandığı çocuğu çok da beğendim hani :D En başta ki resimde ^_^ 
Go Dok Mi ( Park Shin Hye )
Benim güzeller güzeli unniem dizide evinde sessiz sedasız kendi hayatını yaşayan, dışarıya sadece ihtiyaçları için çıkan, yazar olmak isteyen ama yazım hatalarını düzelten ( başkasının kitaplarında ki hataları düzeltip bundan para kazanıyor. ) ve evine kimseyi almayan sessiz sedasız bir kadın tipini canlandırmakta . . 
Enrique Geum ( Yoon Shi Yoon )
Oppamız bu dizide kımıl kımıl, hop orda hep burda, yerinde duramayan sevimli bir pıtırcık rolünde ^_^ Oyun yapımcısı olan Enrique kafasına koyduğunu yapan biri ve ajumma 'nın ( yani Dok Mi ) haline acır ve ona gerçek hayatın nasıl olduğunu göstermek ister bunun için de sürekli onu rahatsız etmeye başlar sürekli . .  Hatta ajummanın ilkleri hep onunla olmuştur ve bununla sürekli övünür . . Başta kabul etmese de ajumma dan hoşlanmaya başlar ve onu bırakıp yurt dışına geri dönemez . . Sorun şu ki; ajumma onun hyungundan hoşlanmaktadır . .
Oh Jin Rak / Oh Jae Won ( Kim Ji Hoon )
Bu erkek karakterimiz web çizgi romanları yazabilmek için malını mülkünü bırakıp beş parasız bir şekilde bu işe başlar .  . Seneler öncesinden Dok Mi 'den hoşlanmaktadır . . Enrique 'den nefret etme sebebi kendi çizgi romanlarından dolayı sürekli onunki ile benzer çıkmasından dolayı iken, birden kendisine Dok Mi içinde rakip çıkar .  . Ama dost olarak yinede onu çok sever .  .
Dizide 5 yakışıklı Oppa ^_^ 
Japonumuz Watanabe zaten çok şirin ^_^ 

~ Dizi Replikleri ~

Dizi 16 bölümcük (: 
2 özel bölümü var (:

Hayırlı Ramazanlar ^_^

Diziyi izlemek için link; 

http://www.asyafanatikleri.com/flower-boy-next-door-1-bolum-izle.html

İyi seyirler (=^_^=)
Hadi ben kaçtım ^_^






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder