29 Haziran 2014 Pazar

Secret Garden

Hyun Bin ve Ha Ji Won ikilisinin süper dizisi. Hatta bu diziyi izleyipte kötü olduğunu düşünen birini ben daha görmedim. Fantastik olaylarında bulunduğu bu diziyi kesinlikle izleyen kalmamıştır ama bi ihtimal hala izlemeyenler var ise kesinlikle izlemeli !!! İzlediğim diziler arasında beni en çok etkileyenler arasında . . Bu dizide nasıl ağladığımı bi ben bilirim bi de Allah . . ( Çok arabeske kaçtım sanırım :D ) Ama gerçekten beni derinden etkileyen bir diziydi. .
Gil Ra Im ( Ha Ji Won )
Karakterimiz bir dublör. Gerçekten bu kadına da bu tarz yapımlar çok yakışıyor ki bu kadının oyunculuğunu çok beğeniyorum . Hatta en son dizisi Empress Ki 'de yeniden beni çok etkilemişti ama bazı antileri var bu kadının sebebini anlayamadığım neyse zevkler ve renkler tartışılmaz sonuçta . Diziye dönecek olursak Oscar hayranı bir kadın Pullu eşofmanla gezen zengin bir adam tarafından kovalanmaktadır( yani adam bundan hoşlanıyor bizim kız kaçıyor ..) Kızımız bir sürü olay atlatıyor , neler neler yaşamıyor ki ? Joo Won 'un annesi tarafından bile hakarete uğruyor hemde kendi oğlu Ra Im 'in babası tarafından yangından kurtarılmasına rağmen. .
Karşılaşmaları zaten Oscar sayesinde oluyor . Dublörlüğünü yaptığı kadına çok benzemesinden dolayı Joo Won onu karıştırır. .
Çok sevimli değil mi ? ^_^
Kim Joo Won ( Hyun Bin )
KJW nam-ı diğer PARLAK EŞOFMAN :D Kendisi şirket sahibi, para harcamak hobisi olan, cadoloz bi anneye sahip olan, kendi elemanına (hatta dizide o ajussiye çok çektirecek) eziyet eden, kuzeni Oscar ile zıt düşen bir karakter. Özellikle kendi özel yapım eşofmanları hakkında övünmeyi seven bir Oppa ^_^ Dizide kendi kendi hayaller görüp onlarla konuşması en komik sahnelerden zaten ^_^ Beden değişiminden bahsetmiyorum bile. .

Karakteri ile ilgili bahsettiğim sahnelerden ^_^
Oscar / Choi Woo Young ( Yoon Sang Hyun )
Kendisi ünlü bir şarkıcı ve Joo Won ' un kuzeni . Kadınlar konusunda üstüne yoktur . Ra Im ' in hayranı olduğu insan ve hatta bir projede birlikte çalışmışlar. Ra Im bunu unutmaz . . 
Im Jung Soo ( Lee Philip )
Ra Im ' in çalıştığı yerdeki yerin müdürü diyebiliriz . Kendisi Ra Im ' e aşık hem de dublörlük konusunda öğretmen veya usta hangisi uygun düşerse . .
Ra Im ve dublör arkadaşları . .
Im Ah Young ( Yoo In Na )
Dizide Ra Im ' in ev arkadaşı rolünü oynamaktadır . Beden değişimi olduğu zamanlarda bu kızın haberi olmadan çok komik sahneler olacaktır . . Hatta ben bi kısmında bak sen şu Joo Won ' a dedim :D 
Yoon Seul ( Kim Sa Rang )
Asıl amacı Oscar 'a yaklaşmak olan Seul , Joo Won ile annesi sayesinde randevu ayarlar ve onunla buluşur lakin ne Seul 'ün öyle bir niyeti vardır ne de Joo Won ' un ki bu da ilerleyen zamanlarda fark edilecektir ( her ne kadar Joo Won ' un ki başta belli olsa da ).
Oppa o nasıl bir zekadır öyle ? :D :D 
Zengin adamın her şeyi riske alıp fakir kızı herkesin önünde öptüğü sahne . .
Oppa 'mın kendine has özel tasarım eşofmanları :D :D Kendi tarzı olan insanları severim şaka bi yana ^_^
En çok ağladığım sahne :'(
Böyle çizimler hemen dikkatimi çeker zaten ^_^

Dizi 20 bölümdür ve her dakikası sıkılmadan izlenecek bir dizi . .
Diziyi izlemek için link; 

http://www.asyafanatikleri.com/secret-garden-1-bolum-izle.html

İyi seyirler (=^_^=)















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder