9 Haziran 2014 Pazartesi

İlk Paylaşımım

    Şimdi bu blogu açma nedeni hem kendi yazma isteğimden hem birkaç takip ettiğim bloglardaki insanların güzel anlatımından ve özellikle de bu neden gerçekten önemli.. Genellikle dizi arayıpta bulamayan arkadaşlarımız var. E bunda benimde payım olsun bende yardımcı olayım kore dizisi izleyen arkadaşlarımıza diye bende yazmak istedim.Ben hem kendi defterime not alıyorum bu dizi ve filmlerimi, şimdide blogumda da paylaşacağım.Böyle yazınca da kendi kendime konuşuyormuşum gibi oldu ya neyse :D Bu arada genellikle K-Drama izliyorum yani film arada bir olursa olur diye düşünüyorum...

 Bu arada Lee Min Ho ve Park Shin Hye hayranı biriyim. Her ne kadar Heirs dizisinde sona doğru pek beğenmesemde diziyi.. Ve unniem Park Shin Hye benim rol modelim diyebilirim. Benim için nedenini bilmesemde çook ama çook sevdiğim unniem Lee Min Ho dan bile değerli diyebilirim.. ^_^
Kim Woo Bin, Kim Bum, Jung Il Woo bunun gibi hayranı olduğum birçok Oppa var.. Ki ona bakarsak bir çoğumuzun birden çok Oppa sı vardır neyse..
      K-POP dan bahsedecek olursak İNFİNİTE <3 L <3 hayranı bi elementim.. Ve ayrıca..
      BEAST grubundan Yong Joon Hyung hayranıyım. Monstar dizisinden sonra bu Oppa yı sevmeye başladım açık konuşmak gerekirse.. ^_^ Ha bu arada diğer K-POP gruplarını da severek dinliyorum. BigBang(çok dinlediklerim arasında), SHİNee , KARA, TARAFINDAN, Girls Generation, EXO <3 ... Bitmek bilmez yazmakla :D Neyse ilk yazım bayağı uzun oldu. Günlük bi sorun olmadığı sürece hep 1 dizi ve ya 1 film paylaşıcam... İnşallah blogum farkedilirse dizi konusunda özellikle yardımcı olacağım inanıyorum. Neyse çok konuştum ben susayım... ^_^
   Bu arada anime de izliyorum. Naruto 3.sezon dayım şuanda. Beğendiğim animeleri de paylaşabilirim.. Gerçi K-Drama dan zaman kalırsa ^_^






2 yorum:

  1. oppa son zamanlarda çok meshur olmuş bişi sanırım ama gerçekden çok guzel hoppalar bende istiyorum .

    YanıtlaSil