16 Haziran 2014 Pazartesi

Personal Taste

Lee Min Ho 'nun izlediğim 2.dizisi. . Bu dizide komedi,  dram,  romantik tarzı çok beğendiğim diziler arasında olan bir dizi. Kesinlikle izlenmesi gereken bir dizi.. Zaten Lee Min Ho izlenmez mi ya ? :D 
Jeon Jin Ho ( Lee Min Ho )
Bu karakterimiz mimar ve çok titiz, çalışkan bir tip. Şirketi kurtarabilmek için bir proje üzerinde çalışmak üzere benzetmek amacı ile Park Kae In adlı kızımızın evine gider. Ve asıl olaylar o zaman başlar. En komik kısmı kızımız oğlanı gay sanmaktadır. Ve bunun nedeni de sürekli yanlış durumlarda kızımıza denk gelmesidir. Karakterimiz eski sevgilisinden ayrılan Gae In adlı kızımıza intikam almak için ona taktikler öğretir lakin farkında olmadan kızımız dan hoşlanmaya başlar..
Park Kae In ( Son Ye Jin )
Kızımız babasının yaptığı özel tasarım olan evde yaşamaktadır. Düzenleme, çocuk oyuncakları ve buna benzer düzenleme-tasarlama da bulunan bir karakter. İşin de ne kadar titiz ve düzenli ise evinde o kadar pis ve pasaklı diyebiliriz. . Oğlanı evine kabul etmesi ise gay olduğunu düşünmesindendir. Asıl kötü olay en yakın arkadaşının sevgilisi ile evliliğini öğrenmesi.. Bunun üzerine Jin Ho 'dan taktikler almaya başlayan kızımız ilerleyen zamanlarda ondan hoşlanmaya başlayacak ve aslında gay olmadığını öğrenecek..
Han Chang Ryul ( Kim Ji Suk )
Gae In 'in eski sevgilisi. Kendi her ne kadar asil, titiz bi karakter gibi dursa da bence sonuçta kendi eski sevgilisinin arkadaşı ile evlenen bu adam (pardon adam mı dedim ? Bu hayvan hiç bir iltifatı hak etmiyor, böylelerine sinir olurum da. Karaktere sayıyorum yoksa gerçek kişiliğine laf etmiyorum hani antifan da değilim yanlış anlaşılmasın ^_^ ) bence karakter olarak sinir bozucu. Kızımızı hep üzdü :(
Kim In Hee ( Wang Ji Hye )
Asıl dayaklık olan bu. Ben bunun gibi bi kadın daha görmedim. Çok utanmaz ya. Dizide sizinde sinirinizi bozabilir karakter olarak. Ben zaten kötü karakterlerde deliriyorum yaptıklarına hem sayıyorum öyle yaptı şuna baksana şuna hem de izliyorum. Neyse kötünün yanında iyi de olmak zorunda sonuçta.. 
Eun Soo Seul ( Yoon Eun Hye )
Oppa sen orda nereye bakıyorsun ? Yoksa ben mi fesatım bilemedim neyse (=^_^=)
Konuk oyuncu olarak gelen YEH dizide eski sevgili olarak rol aldı. Pek bişi olmadığı için anlatacak bir şeyim yok bu konuda..
Burda Oppa mın haline çok güldüm ya :D Kızlara da katılmıyor değilim hani.. ^_^
Oppa Allah aşkına söylediğinde mantık hatası yok mu sence de ? :D 
Buradaki yanlış anlama da çok komik ti ya :D Oppa ne yaparsan yap hep yanlış zamanda hep :D 
Kendini beğenmiş ^_^
Bugünlük de bu kadar yarın görüşmek üzere.. ^_^

Diziyi izlemek için link ;


http://www.asyafanatikleri.com/personal-taste-1-bolum-izle.html

Iyi seyirler. . (=^_^=)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder