28 Haziran 2014 Cumartesi

Love %50

Bu filmi kesinlikle önerir miyim ? Ben sıkıcı buldum ama kızın sihirbazlık yaptığı sahneleri beğendim . . Kingone Wang hayranları olabilir ya da Felicia Chin onlar kesin izlemiştirler ya da izlerler diye düşünüyorum ama ben pek beğenmedim filmi açık konuşmak gerekirse . . 
Zhang Wen Kai ( Kingone Wang )
Çalıştığı şirketin sahibi kızla çıkmaktadır. Fakat geldiği yerde Han Ni adında şeker bi kızla karşılaşır ve sahte sevgili rolü yaparak çift yüzükleri almaya çalışırlar. .
Wu Han Ni ( Felicia Chin )
Sihirbazlık ile uğraşan ve sürekli elma yiyen bir kız. . Daha önceden evli adam tarafından kandırılmış ama yinede hayatı iyiymiş gibi davranan zavallı bir kız. . Çift yüzüklerini alabilmek için Wen Kai 'yi ikna eder. .
Filmin sonuna doğru ikisi birbirinden hoşlanmaya başlar ve Kai sevgilisini terkeder.  . Kızın yanına gider ve gerisini de siz izleyin .. ^_^ ^_^ 

Bu arada herkese hayırlı Ramazanlar.  . 
Bugünkü paylaşım pek iyi olmadı sanırım ^~^ Yarın için elimden geleni yapacağım . . 
Yinede zaman ayırdığınız için teşekkürler ^_^

Filmi izlemek için link; 

http://www.asyafanatikleri.com/love-50-2010-turkce-altyazili-izle.html

İyi seyirler ^_^ 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder