27 Haziran 2014 Cuma

K-POP The Ultimate Audition

14 bölümlük bu diziyi çok beğenerek ve severek hiç sıkılmadan izledim yalnız başlarda şu kıvırcık saçlı çocuğu beğenmesem de sonradan alışıyor insan bana göre tabi bu düşünce ^_^ Dizi bana göre izlenmeli. . Genellikle okul dizisi arayanlara özellikle söylüyorum okulda geçmese de bence sizin de seçeceğiniz bir dizi ^_^
Go Eun Ah ( Ji Seung Yeon )
Bu unnieyi ilk bu dizi ile tanıdım ve çok sevdim. Çok sevimli halleri var ki izleyince sizde fark edeceksiniz.  . Hatta yemek yerken ki hallerini bazen kendime benzetiyorum diyebilirim :D :D Diziye gelirsek yurt dışındaki eğitiminde piyano çalarken ona sıkıcı gelen notaları hareketlendirerek hocaları tarafından tepki alır ve okuldan uzaklaştırma alır bunun üzerine ailesinin haberi olmadan Kore ' ye dönen kızımız arkadaşı Ji Woo ve babaannesinin yanında yaşamaya başlar. Ji Woo için onunla birlikte seçmelere katılır. . Ve olaylar bundan sonra başlar zaten. .
Kwon Ji Woo ( Kwak Yong Hwan - KINO(grup dağıldı))
Ana kuzusu, utangaç bir karakter. Hatta Eun Ah sürekli ona karıcım der :D Eun Ah olmadan yarışmaya katılmaya cesareti yoktu hatta onsuz yapamaz diyebiliriz ^_^ Şarkı söyleyeceği zaman bile ondan destek aldı hatta elemelerde dans kareografilerini bile birlikte yaptılar. . Aslında kıza çok düşkün olmasından anlaşılıyordu ondan anlaşıldığı ama dizinin sonuna doğru kendi de itiraf edecek. . 
Kang Woo Hyeon ( Park Yoo Hwan )
Bu oğlanı pek beğenmesem de ilerleyen zamanlarda ısındım karaktere. . Belki de bu oyuncunun çok hayranı vardır ama ben pek beğenmedim desem doğru olur yani ^_^ Neyse ilerleyen zamanlarda benim gibi alışırsınız sizde benim gibi olursanız. . ^_^ Karaktere gelirsek M1 grubundan ama yeni kurulan M2 grubuna lider olacak kişi fakat kendi istememektedir. . Fakat sürekli juniorlarına yardım da bulunacaktır. Sebep özellikle ilk neden << Eun Ah >> :D Sürekli başı beladan kurtulmayan oğlanın eski sevgilisi yüzünden yine zor durumlarda kalacak sırf Eun Ah 'ı korumak için. . 
Kim Hyun Seung ( Song Se Hyun )
M2'nin lideri ve en büyükleri. Başka bir grup için teklif gelmesine rağmen kendi takımını bırakmayan gerçek bir lider diyebiliriz. .
Park Ki Beom ( Tagoon - BoM(eski grubu) - WINNER(yeni grubu) )
Jang Tae Kwon ( Maeng Se Chang - BoM )
Grupta bir türlü sevmediğim karakter. Eun Ah ' ı kıskanmasından dolayı mıdır? Bilmem sevemedim gitti ^~^
Han Dong Woo ( Jo Yoon Woo )
Yoon Jae Ah ( Jin Hyeok )
Kang Chang Min ( Kevin - ZE:A )
Ri Ah / Oh In Young ( Kim Eun Jung - Jewelry )
Woo Hyeon 'un eski sevgilisi. Sırf ünlü olabilmek için ondan ayrılan sonradan KWH ünlü olunca onunla baştan başlamak isteyen ve sırf bu yüzden JSY 'un sırrını söylemekle tehdit eden çok cadoloz bi kız :D :D 
CEO Jang Hyun Suk ( Hong Kyung Min )
JSY 'un amcası ve yeğeninin yarışmaya katıldığından bihaber olan zavallı amcamız. . Tabi öğrenince kızımız için sır olarak saklayacaktır gerçeği. .
Takım Lideri Han Jung Eun ( Park Hyo Joo )
M2 bu kadından çok çekti valla. . M1'den başkasını düşünmeyen ve Hyun Suk ' u seven kadın karakter. .
Go Eun Ah MBLAQ 'tan MİR 'in ablası ^_^ Resimde de görüldüğü gibi çok benziyorlar.  . 
Bencede haklı Ji Woo 'nun babaannesi :D 
JSY burda hayranlarından bir sürü hediye alıyor ve her zaman ki gibi JTK kıskanıyor ^~^
Dizi çekimlerinde ki giyiniş tarzı bu kızın çok hoşuma gidiyor hele o ayakkabılar ^_^ 
Dizide ki diğer oyuncular;
- Öğretmen Park ( Ali )
- Hemşire Yoon ( Han Yeo Wool )
- Ji Woo 'nun babaannesi ( Kim Young Ok )
[ Hatta bu ninecik BOF 'ta Jun Pyo'nun " Babaanne sen hala yaşıyor muydun ? " sorusunu sorduğu oyuncu. ]
Çok fena tarzı var ya ^_^ Ayakkabılar ♡
♡♡♡

Sevimli pıtırcık bu kız ya ♡♡♡
Yalnız şunu söylemeden edemicem :D Bu M2 diyorum ya onu metrekare nin yazıldığı gibi yazmışlar ne zaman görsem garip geliyor bana ya :D :D 

Diziyi izlemek için link; 

http://www.asyafanatikleri.com/k-pop-the-ultimate-audition-1-bolum-izle.html

İyi seyirler. . .























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder