5 Ağustos 2014 Salı

Sprout

12 bölümlük bu okul ve gençlik dizisini izlemediyseniz eğer hemen başlayın derim . . Ben bölümlerinin yeni yeni yüklendiği zamanlarda izlediğim de beklemekten delirecektim yani kısacası mükemmel bir dizi. Fakat çapraz aşk durumu hoşuma gitmedi bizim Türklerin yaptığı gibi sanki kankaların sürekli birbiri ile sevgili takası gibi bir durum olmuş fakat asıl karakterler bunu sonradan öğreniyor zaten . . Neyse bunun dışında dizi süper . . Hele bir arada yaşamaları .. Sizde istemez miydiniz böyle bir yaşam ? Ben isterim hatta benim şu monoton hayatım değişmiş olurdu (: Neyse şu hayalleri keselim :D
Ikenouchi Miku ( Morikawa Aoi )
Evin sahibinin kızı olan Miku, Souhei 'den hoşlanmaktadır fakat o başkası ile çıkmaktadır ve kendisinden hoşlanan Hayato 'ya bir şans vermek istemesi ile her şey başlar .. Aslında Souhei 'yi severken Hayato ile çıkan Miku mutlu gibi görünse de aslında Souhei 'yi hala istemektedir . . Peki Souhei ondan hoşlanıyor mu ? 
Narahashi Souhei ( Chinen Yuri - Hey! Say! JUMP - Chinen / Chii )
Asıl erkek karakterimiz okul futbol takımının bir numarası ve okulun gözdesidir. Başlarda Miyuki 'den hoşlansa da Miku 'nun ondan hoşlandığını öğrendikten sonra duygularında bir karmaşıklık yaşamaya başlar . . Peki Miku 'dan hoşlanacak mı ? Ya Miyuki ?
 

Diziyi izlemek için link;

http://www.asyafanatikleri.com/sprout-1-bolum-izle.html 

İyi seyirler.  .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder